Verzenden, bezorgen of ophalen

De meeste producten kunnen per post verzonden worden. Producten die daar te groot voor zijn worden door een vervoerder bezorgd. Wij bekijken per order, eventueel in overleg met de klant, op welke manier we dit het beste kunnen doen. Bij de productomschrijving staat vermeld of een product verzonden of bezorgd wordt en welke kosten daaraan verbonden zijn.

Een product kan altijd opgehaald worden. Dit kan 7 dagen per week en ook 's avonds.

Montage 

Bijna alle producten worden volledig gemonteerd en in zijn geheel verzonden of bezorgd. De enige uitzondering daarop is het linnenrek. Dit wordt geleverd met een duidelijke montage handleiding. Ook kan ik zelf langskomen en het linnenrek ter plaatse monteren, hiervoor breng ik een kilometervergoeding in rekening.

Verpakking

Alle verpakkingen worden op maat gesneden uit kartonnen vellen. Hierdoor zitten de producten strak verpakt en kunnen ze niet gaan schuiven in de doos. Transportschade komt dan ook bijna nooit voor.

Track & trace

Bestellingen krijgen bij verzending een track & trace code, hiermee kun je het pakket volgen. De track & trace code wordt per e-mail toegestuurd.

Retour

Soms valt een product tegen. Dat is natuurlijk heel erg jammer maar nooit een probleem. Tot 14 dagen na de ontvangst van het product mag je het retour sturen. Uiteraard wel onbeschadigd en goed verpakt. Wij nemen de kosten van de retourzending voor onze rekening. Hiervoor sturen we je een link toe waarmee je een verzendetiket kunt uitprinten. Je kunt het pakket weer inpakken, het etiket er op plakken en het bij een PostNL punt inleveren. Wanneer je de factuur al betaald hebt dan storten wij het geld, inclusief de verzendkosten, naar je terug.

© 2013 - 2020 Hornehome | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel